Ogólne zasady reklamacji w MyBasic

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze ubrania spełniały Wasze oczekiwania. Jeśli jednak zdarzy się tak, że będziecie mieli zastrzeżenia co do naszych produktów to pamiętajcie, że na wszystkie produkty kupione w MyBasic przysługują Wam uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty jego dostawy zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  2. Wyślij reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres podany poniżej, z dopiskiem "REKLAMACJA" na paczce.

  3. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.

  4. Poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną.

  5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  

Adres do wysyłki

MyBasic Sp. z o.o.

Dział Reklamacji

ul. Pocztowa 2 lok. 15

05-082 Stare Babice


Pamiętaj, że zamiast naszego formularza pismo reklamacyjne możesz także przygotować samodzielnie. W takim przypadku nie zapomnij, aby uwzględnić w nim: numeru zamówienia; informacji dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady); pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji - wymiany lub naprawy lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta - zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny; danych kontaktowych.


ODR

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., dla klientów będących konsumentami udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR to strona internetowa, za pośrednictwem której klienci mogą składać skargi. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@mybasic.pl