Chcesz zwrócić lub wymienić zamówiony towar? Nie ma problemu!

Na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz zawsze 30 dni od momentu otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży).

Jak dokonać zwrotu?

Masz do wyboru dwie opcje - wybierz tę która jest dla Ciebie najlepsza.

Pamiętaj, że...

  • Zwrot osobisty możliwy jest wyłącznie po uprzednim ustaleniu z obsługą klienta.

  • W jednej przesyłce możesz zwrócić produkty z kilku zamówień.

  • Zgodnie z naszym regulaminem i przepisami prawa Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, dlatego będziemy wdzięczni, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalnym opakowaniu.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki wybrałeś w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności na rachunek bankowy nastąpi w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem) lub przy płatności przelewem. Pamiętaj, żeby podać nam numer konta.

  • Zwroty obsługujemy możliwie szybko. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Sugerujemy nie wysyłać do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej, ponieważ niestety bardzo często paczki nie są doręczane.


Jak dokonać wymiany?

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić dany produkt na inny (np. w innym rozmiarze lub kolorze) to po prostu zwróć niechciany towar zgodnie z powyższą procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.