REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze ubrania spełniały Wasze oczekiwania. Jeśli jednak zdarzy się tak, że będziecie mieli zastrzeżenia co do naszych produktów to pamiętajcie, że na wszystkie produkty kupione w MyBasic przysługują Wam uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Ogólne zasady reklamacji
1. Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
2. Wyślij reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:
MyBasic Sp. z o.o.
Dział Zwrotów
ul. Pocztowa 2 lok. 15
05-082 Stare Babice
3. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Pliki do pobrania i wydruku: Formularz reklamacji
ODR
Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., dla klientów będących konsumentami udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR to strona internetowa, za pośrednictwem której klienci mogą składać skargi. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@mybasic.pl