Home
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze ubrania spełniały Wasze oczekiwania. Jeśli jednak zdarzy się tak, że będziecie mieli zastrzeżenia co do naszych produktów to pamiętajcie, że na wszystkie produkty kupione w MyBasic przysługują Wam uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty jego dostawy zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
Wyślij reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres podany poniżej, z dopiskiem "REKLAMACJA" na paczce.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
Poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
MyBasic Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Pocztowa 2 lok. 15
05-082 Stare Babice
Pamiętaj, że zamiast naszego formularza pismo reklamacyjne możesz także przygotować samodzielnie. W takim przypadku nie zapomnij, aby uwzględnić w nim: numeru zamówienia; informacji dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady); pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji - wymiany lub naprawy lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta - zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny; danych kontaktowych.
Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., dla klientów będących konsumentami udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR to strona internetowa, za pośrednictwem której klienci mogą składać skargi. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@mybasic.pl