Home
Zwroty i wymiany
Na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz zawsze 30 dni od momentu otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży).
Masz do wyboru dwie opcje - wybierz tę która jest dla Ciebie najlepsza.
Działania związane z przyjęciem zwrotu zajmują do 5 dni roboczych od chwili dostarczenia przesyłki do naszego magazynu. W okresie natężonego ruchu procedura ta może potrwać do 7 dni roboczych.
Zwrot osobisty możliwy jest wyłącznie po uprzednim ustaleniu z obsługą klienta.
W jednej przesyłce możesz zwrócić produkty z kilku zamówień.
Zgodnie z naszym regulaminem i przepisami prawa Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, dlatego będziemy wdzięczni, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalnym opakowaniu.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki wybrałeś w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności na rachunek bankowy nastąpi w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem) lub przy płatności przelewem. Pamiętaj, żeby podać nam numer konta.
Zwroty obsługujemy możliwie szybko. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sugerujemy nie wysyłać do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej, ponieważ niestety bardzo często paczki nie są doręczane.
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić dany produkt na inny (np. w innym rozmiarze lub kolorze) to po prostu zwróć niechciany towar zgodnie z powyższą procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.