Home
Historia marki
Tyle lat razem... Ale jak to było na początku? Justyna - to właśnie ona stoi za pomysłem stworzenia miejsca z kolorowymi ubrankami. Szukając ich dla własnych dzieci, zobaczyła, że polski rynek nie oferuje takich, które byłyby dobrej jakości i przystępne cenowo dla wszystkich. I tak zaczęła się ta historia... Za wszystkim stała chęć pokolorowania rzeczywistości i ułatwienia codzienności rodzicom, którzy tak samo jak Justyna zmagali się z dobieraniem odpowiedniej garderoby dla swoich dzieci.
Listopad 2016
Zaprojektowanie modeli, klasycznych i ponadczasowych było priorytetowe. Zaczęliśmy od 35 ubrań, w tym spodni dresowych, legginsów, koszulek, bluz z kapturem, dla dzieci i niemowląt. Na początek 15 kolorów, tych najbardziej lubianych przez dzieci i dorosłych. Jeszcze tylko znalezienie wysokiej jakości bawełny, bezpiecznej dla dzieci, z certyfikatem i już mogą powstawać pierwsze wykroje.
Styczeń 2017
Kolejny krok to znalezienie szwalni w Polsce, takiej która wdroży naszą wizję i zadba o etyczną produkcję ubrań. Już wtedy wiemy, że chcemy iść z mało jeszcze znanym nurtem slow fashion. Nasze ubrania mają nosić się wygodnie i długo. Tak aby dziecko zmieniając rozmiar, mogło je przekazać kolejnemu.
Postanawiamy tworzyć krótkie serie produkcyjne, aby uniknąć nadprodukcji ubrań. Nasza szwalnia jest w Polsce, mamy więc pełną kontrolę nad procesem i w razie potrzeby będziemy doszywać kolejne kolekcje.
Kwiecień - Maj 2017
Przed nami pierwsze wyzwania. Stworzenie odpowiedniego systemu segregacji ubrań. Wykorzystujemy do tego nasz przydomowy garaż, który ma niecałe 40 m2. Kilka regałów, odpowiednie etykiety i wszystko czeka już zapakowane dla naszych klientów.
Tworzymy kolorowe logo, stronę internetową i zakładamy konta MyBasic w Social Mediach! Sami robimy i publikujemy zdjęcia produktów, chcąc pokazać naszą wizję.
Dostajemy dużo pozytywnych komentarzy od Was i nareszcie udaje się! 21 maja-pierwsze zamówienie w sklepie internetowym! Co za radość! Nasza motywacja do działania wzrasta jeszcze bardziej.
Czas pokazać ubranka na pierwszej sesji zdjęciowej. Najpierw amatorsko, Justyna robi pierwsze zdjęcia swoim dzieciom i ich znajomym w swoim mieszkaniu. Wystarczyła jasna przestrzeń, własny aparat i mamy już zdjęcia ubranek na dzieciach.
Szybko wiemy, że to nie wystarczy i że musimy pokazać Wam nasze ubranka w innej, niż domowa przestrzeni. Znajdujemy pierwsze profesjonalne studio i robimy zdjęcia w plenerze. Pomysł? Dziecięca radość, ruch, przestrzeń miejska.
A co cieszy nas jeszcze bardziej niż profesjonalna sesja? Wasze zdjęcia w naszych ubrankach. Zaczynacie je przesyłać i udostępniać. Czujemy siłę Social Mediów, pokazujemy Wam coraz więcej inspiracji, jak nosić ubranka MyBasic i jak łączyć kolory, które jak się okazało, pokochaliście tak samo jak my.
Grudzień 2018
Zamówień mamy coraz więcej, próbujemy usprawniać nasz domowy system ale już wiemy, że to czas na przeprowadzkę.
Przenosimy się zatem do magazynu z prawdziwego zdarzenia. Z dużą przestrzenią! Regałów z naszymi paczkami przybywa z miesiąca na miesiąc. Zamówienia spływają, a my cały czas tworzymy dla Was nowe modele. Między innymi czapki dwustronne, kominy, rampersy, koszulki polo. Zakochujecie się w naszym żółtym i musztardowym.
Marzec 2019
Na fali rosnącej popularności naszych ubranek dla dzieci dostajemy coraz więcej zapytań o rozmiary także dla starszych. Czujemy, że to moment kiedy nie możemy już odmówić.
Wprowadzamy kolekcję Junior dla dzieci w wieku 11-14 lat. Zaczynamy od najbardziej popularnych modeli, takich jak spodnie dresowe, koszulki, sukienki, spodenki i bluzy. Czy starszaki także pokochają nasze kolory? Czy te same modele co dla młodszych, będą dla nich równie atrakcyjne? Już teraz wiemy, że tak!
Mamy pokochały ubierać swoje córki w nasze sukienki. Nie możemy się więc oprzeć prośbom o sukienkę dla mam i w sklepie pojawia się pierwsza sukienka dresowa damska. To przełomowy moment, bowiem postanawiamy wprowadzić kolekcję także dla dorosłych!
I kolejne nowości: skarpetki, bawełniane worki, sukienka polo, bluza na zamek, ogrodniczki i wiele więcej!
Lato 2020
To rok, który zaczął się bardzo trudno. Ogólnoświatowa epidemia i niepewność tego co będzie. Czy nadal będziecie potrzebować naszych ubrań? Dostajemy od Was ogrom wsparcia, postanawiacie wesprzeć polskie sklepy, robiąc liczne zakupy! Czujemy ogromną wdzięczność dlatego zaskakujemy Was czymś totalnie nowym - ubrania w paski. Od teraz możecie kupować 11 modeli w 3 kolorach pasków: czerwony, musztardowy i morski. Wasz odbiór jest bardzo dobry, chcecie jeszcze więcej modeli i więcej kolorów pasków.
Nasza wizja ciągle się rozwija! Chcemy stworzyć miejsce, gdzie kupicie nie tylko ubrania, ale i inne akcesoria. Stawiamy na czapki. Najpierw letnie. Długo szukamy materiału, który naprawdę ochroni głowę dzieci przed promieniowaniem. W sklepie pojawiają się czapeczki UV na słońce.
Po letnich czas na zimowe! Wełna merino, totalna nowość, która podpija Wasze serca. Wyprodukowane z niej czapki i kominy, wyprzedają się dosłownie w kilka dni.
Kolekcja dla dorosłych powiększa się o t-shirty i spodnie dresowe. Jesienią proponujemy Wam brąz i karmel.
2021
Tysiące zamówień od Was! Czujemy, że mamy siłę, dzięki której możemy zrobić coś więcej. Chcemy wiedzieć, co dzieje się z naszymi ubraniami, gdy już nie są Wam potrzebne. Rozpoczynamy I edycję akcji Puść ubranie w ruch! Przysyłacie nam te ubrania, zgarniacie kody rabatowe, a my przekazujemy je potrzebującym. Nasza idea mody zrównoważonej nabiera tempa.
Tworzymy dla Was specjalną przestrzeń. Powstaje grupa na Facebooku MyBasic Lovers. Inspirujecie siebie wzajemnie pokazując stylizację, ale przede wszystkim nas. To miejsce gdzie słuchamy Waszych potrzeb i oczekiwań. Od tamtej pory przybyło Was już ponad sześć tysięcy!
To też zdecydowanie rok nowych kolorów! Aż cztery nowe, na lato: koral i błękit, na jesień pudrowy róż i butelkowa zieleń.
2022
... nowych modeli, kolorów, a nawet materiałów. Od początku tego roku zaskoczyliśmy Was już pastelami, sukienkami i spódnicami, kulotami, totalnie nowym materiałem-muślinem i wieloma innymi produktami. Założycielka marki Justyna otrzymała wyróżnienie w konkursie Kobieta e-commerce w kategorii Najlepszy sklep internetowy :)
Co dalej? Mamy głowę pełną pomysłów na co najmniej kilka kolejnych lat!
Dziękujemy, że jesteście z nami!