×

ZWROTY I WYMIANY

Chcesz zwrócić zamówiony produkt? Nie ma problemu.

Ogólne zasady dotyczące zwrotów

1. Pamiętaj, że na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz zawsze 30 dni od momentu otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży).

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o swojej decyzji.

Jeśli posiadasz konto w sklepie MyBasic.pl masz możliwość zarejestrowania zwrotu. W szczegółach zamówienia na swoim koncie, wystarczy kliknąć „zwrot”, wybrać produkty i zatwierdzić. 

Podawanie powodu nie jest obowiązkowe, ale bardzo nam ułatwi pracę nad kolejnymi produktami.

Jeśli nie posiadasz konta, wyślij nam  oświadczenie o odstąpieniu  (na przykład pocztą elektroniczną na adres: zwroty@mybasic.pl lub za pośrednictwem pisma wysłanego pocztą na adres: MyBasic Sp. z o.o., ul. Pocztowa 2 lok. 15, 05-082 Stare Babice).Możesz wykorzystać nasz formularz zwrotu dostępny tutaj.

3. Będziemy Cię informować na bieżąco (wysyłając e-mail), jaki jest status zwrotu.

4. Będziemy wdzięczni za dołączenie dowodu zakupu, numeru zamówienia lub danych osoby, która składała zamówienie. Ułatwi to nam rozpatrzenie zwrotu i przyśpieszy zwrot należności.

5. Pamiętaj, że zgodnie z naszym regulaminem i przepisami prawa Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, dlatego będziemy wdzięczni, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalnym opakowaniu.

6. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki wybrałeś w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności na rachunek bankowy nastąpi  w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem) lub przy płatności przelewem. Pamiętaj, żeby podać nam numer konta.  W żadnym przypadku nie poniesiesz dodatkowych opłat w związku ze zwrotem.

7. Zwroty obsługujemy możliwie szybko. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Sugerujemy nie wysyłać do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej, ponieważ niestety bardzo często paczki nie są doręczane.

10. Zwracany produkt wyślij nam razem z formularzem zwrotu na adres: MyBasic Sp. z o.o. Dział Zwrotów ul. Pocztowa 2 lok. 15 05-082 Stare Babice.

Szybkie zwroty w Paczkomacie

W MyBasic możesz skorzystać z usługi SzybkieZwroty i nadać zwrot w dowolnym paczkomacie w Polsce bez potrzeby stania w kolejkach czy drukowania listu przewozowego! Usługa kosztuje 10 zł - tę kwotę potrącimy ze zwracanych przez Ciebie towarów. W celu skorzystania z usługi wystarczy, że:

1. Wejdziesz na stronę

SzybkieZwroty.pl

2. Wypełnisz niezbędne dane, tj. numer zamówienia, imię, nazwisko, numer telefonu, email oraz opis.

3. Po wypełnieniu danych otrzymasz email o przyjęciu przez nas informacji o chęci dokonania zwrotu.

4. Po akceptacji zlecenia z naszej strony otrzymasz drugi email z unikalnym Kodem Zwrotu. Kod będzie ważny przez 3 dni. Pamiętaj aby w tym czasie nadać swoją paczkę.

5. Zapisz wyraźnie (najlepiej markerem) Kod Zwrotu na swojej paczce i zadbaj o to, aby nie znalazły się na niej inne etykiety nadawcze firm kurierskich.

6. Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Na ekranie maszyny wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu". Podaj 10-cyfrowy Kod Zwrotu, zatwierdź i... gotowe.

7. W celu przyspieszenia i ułatwienia nam rozliczenia Twojego zwrotu, będzie nam miło jeśli wypełnisz i dołączysz do paczki poniższy formularz zwrotu. Pliki do pobrania i wydruku: 

Formularz zwrotu


Ogólne zasady dotyczące wymiany

Uwaga – wymiana towaru polega na zastosowaniu powyższej procedury zwrotu i złożeniu nowego zamówienia.

Profil

Menu

Utwórz konto, by dodawać ulubione

Sign in