ZWROTY I WYMIANY
Chcesz zwrócić zamówiony produkt?
Nie ma problemu.
Ogólne zasady dotyczące zwrotów
1. Pamiętaj, że na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz zawsze 30 dni od momentu otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży).
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o swojej decyzji.
Jeśli posiadasz konto w sklepie MyBasic.pl masz możliwość zarejestrowania zwrotu. W szczegółach zamówienia na swoim koncie, wystarczy kliknąć „zwrot”, wybrać produkty i zatwierdzić.
Podawanie powodu nie jest obowiązkowe, ale bardzo nam ułatwi pracę nad kolejnymi produktami.
Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na stronę https://mybasic.pl/odzyskiwanie-hasla podaj adres e-mail, na jaki było złożone zamówienie i kliknij „wyślij link do zresetowania”. Na maila dostaniesz powiadomienie z linkiem, który trzeba kliknąć i ustawić hasło do konta. Hasłem tym można się zalogować i w szczegółach zamówienia na swoim koncie, wystarczy kliknąć „zwrot”, wybrać produkty i zatwierdzić.
Możesz również wysłać nam zwrot bez rejestracji. Prosimy o dołączenie formularza zwrotu lub informacji o numerze zamówienia.
3. Aby wysłać zwrot, możesz nadać go na własny koszt kurierem na adres: MyBasic Sp. z o.o., ul. Pocztowa 2 lok. 15, 05-082 Stare Babice lub możesz skorzystać z płatnej usługi SzybkieZwroty.pl (link poniżej).
Będziemy wdzięczni za dołączenie dowodu zakupu, numeru zamówienia lub danych osoby, która składała zamówienie. Ułatwi to nam rozpatrzenie zwrotu i przyśpieszy zwrot należności.
Zwrot osobisty możliwy po uprzednim ustaleniu z obsługą klienta.
4. Będziemy Cię informować na bieżąco (wysyłając e-mail), jaki jest status zwrotu.
5. Pamiętaj, że zgodnie z naszym regulaminem i przepisami prawa Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, dlatego będziemy wdzięczni, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalnym opakowaniu.
6. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki wybrałeś w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności na rachunek bankowy nastąpi w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem) lub przy płatności przelewem. Pamiętaj, żeby podać nam numer konta.
7. Zwroty obsługujemy możliwie szybko. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Sugerujemy nie wysyłać do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej, ponieważ niestety bardzo często paczki nie są doręczane.
Szybkie zwroty w Paczkomacie
W MyBasic możesz skorzystać z usługi SzybkieZwroty i nadać zwrot w dowolnym paczkomacie w Polsce bez potrzeby stania w kolejkach czy drukowania listu przewozowego! Usługa kosztuje 10 zł - tę kwotę potrącimy ze zwracanych przez Ciebie towarów. W celu skorzystania z usługi wystarczy, że:
1. Wejdziesz na stronę
2. Wypełnisz niezbędne dane, tj. numer zamówienia, imię, nazwisko, numer telefonu, email oraz opis.
3. Po wypełnieniu danych otrzymasz email o przyjęciu przez nas informacji o chęci dokonania zwrotu.
4. Po akceptacji zlecenia z naszej strony otrzymasz drugi email z unikalnym Kodem Zwrotu. Kod będzie ważny przez 3 dni. Pamiętaj aby w tym czasie nadać swoją paczkę.
5. Zapisz wyraźnie (najlepiej markerem) Kod Zwrotu na swojej paczce i zadbaj o to, aby nie znalazły się na niej inne etykiety nadawcze firm kurierskich.
6. Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Na ekranie maszyny wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu". Podaj 10-cyfrowy Kod Zwrotu, zatwierdź i... gotowe.
7. W celu przyspieszenia i ułatwienia nam rozliczenia Twojego zwrotu, będzie nam miło jeśli wypełnisz i dołączysz do paczki poniższy formularz zwrotu. Pliki do pobrania i wydruku:
Ogólne zasady dotyczące wymiany
Uwaga – wymiana towaru polega na zastosowaniu powyższej procedury zwrotu i złożeniu nowego zamówienia.