×

ZWROTY I WYMIANY

Chcesz zwrócić zamówiony produkt? Nie ma problemu.

Ogólne zasady dotyczące zwrotów

1. Pamiętaj, że na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz zawsze 30 dni od momentu otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży).

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o swojej decyzji.

Jeśli posiadasz konto w sklepie MyBasic.pl masz możliwość zarejestrowania zwrotu. W szczegółach zamówienia na swoim koncie, wystarczy kliknąć „zwrot”, wybrać produkty i zatwierdzić. 

Podawanie powodu nie jest obowiązkowe, ale bardzo nam ułatwi pracę nad kolejnymi produktami.

 

Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na stronę https://mybasic.pl/odzyskiwanie-hasla podaj adres e-mail, na jaki było złożone zamówienie i kliknij „wyślij link do zresetowania”. Na maila dostaniesz powiadomienie z linkiem, który trzeba kliknąć i ustawić hasło do konta. Hasłem tym można się zalogować i w szczegółach zamówienia na swoim koncie, wystarczy kliknąć „zwrot”, wybrać produkty i zatwierdzić.

Możesz również wysłać nam zwrot bez rejestracji.  Prosimy o dołączenie formularza zwrotu lub informacji o numerze zamówienia.

3. Aby wysłać zwrot, możesz nadać go samodzielnie kurierem na adres: MyBasic Sp. z o.o., ul. Pocztowa 2 lok. 15, 05-082 Stare Babice lub możesz skorzystać z usługi SzybkieZwroty.pl (link liżej).

Będziemy wdzięczni za dołączenie dowodu zakupu, numeru zamówienia lub danych osoby, która składała zamówienie. Ułatwi to nam rozpatrzenie zwrotu i przyśpieszy zwrot należności.

4. Będziemy Cię informować na bieżąco (wysyłając e-mail), jaki jest status zwrotu.

5. Pamiętaj, że zgodnie z naszym regulaminem i przepisami prawa Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, dlatego będziemy wdzięczni, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalnym opakowaniu.

6. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki wybrałeś w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności na rachunek bankowy nastąpi  w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem) lub przy płatności przelewem. Pamiętaj, żeby podać nam numer konta.  W żadnym przypadku nie poniesiesz dodatkowych opłat w związku ze zwrotem.

7. Zwroty obsługujemy możliwie szybko. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Sugerujemy nie wysyłać do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej, ponieważ niestety bardzo często paczki nie są doręczane.

Szybkie zwroty w Paczkomacie

W MyBasic możesz skorzystać z usługi SzybkieZwroty i nadać zwrot w dowolnym paczkomacie w Polsce bez potrzeby stania w kolejkach czy drukowania listu przewozowego! Usługa kosztuje 10 zł - tę kwotę potrącimy ze zwracanych przez Ciebie towarów. W celu skorzystania z usługi wystarczy, że:

1. Wejdziesz na stronę

SzybkieZwroty.pl

2. Wypełnisz niezbędne dane, tj. numer zamówienia, imię, nazwisko, numer telefonu, email oraz opis.

3. Po wypełnieniu danych otrzymasz email o przyjęciu przez nas informacji o chęci dokonania zwrotu.

4. Po akceptacji zlecenia z naszej strony otrzymasz drugi email z unikalnym Kodem Zwrotu. Kod będzie ważny przez 3 dni. Pamiętaj aby w tym czasie nadać swoją paczkę.

5. Zapisz wyraźnie (najlepiej markerem) Kod Zwrotu na swojej paczce i zadbaj o to, aby nie znalazły się na niej inne etykiety nadawcze firm kurierskich.

6. Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Na ekranie maszyny wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu". Podaj 10-cyfrowy Kod Zwrotu, zatwierdź i... gotowe.

7. W celu przyspieszenia i ułatwienia nam rozliczenia Twojego zwrotu, będzie nam miło jeśli wypełnisz i dołączysz do paczki poniższy formularz zwrotu. Pliki do pobrania i wydruku: 

Formularz zwrotu


Ogólne zasady dotyczące wymiany

Uwaga – wymiana towaru polega na zastosowaniu powyższej procedury zwrotu i złożeniu nowego zamówienia.

Profil

Menu

Utwórz konto, by dodawać ulubione

Sign in