Puść ubranie w ruch - Edycja 1

Czas trwania: 24.10.2021- 31.01.2022

Wiemy, że nasze ubrania mogą posłużyć Wam bardzo długo.

Chcemy zatroszczyć się o nie, nie tylko w momencie wyprodukowania, ale też zadbać o ich dalszy los.

Twoje dzieci wyrosły z ubrań MyBasic?

Nie masz ich komu oddać, ale nie chcesz aby wylądowały w kontenerach o nieznanym pochodzeniu.

Puść ubranie w ruch to nasza wewnętrzna inicjatywa, której celem jest zachęcenie do dbania i oddawania niepotrzebnych już ubrań.

Krótko mówiąc DAĆ IM DRUGIE ŻYCIE.

Na czym polega nasza akcja?

Robisz porządek w szafie, często zastanawiasz się co zrobić z niepotrzebnymi ubraniami MyBasic, z których Twoje dziecko już wyrosło?

Nie chcesz ich wyrzucać, bo są w dobrym stanie, ale co zrobić aby trafiły do dzieci, które naprawdę ich potrzebują?

Nic prostszego – weź udział w naszej akcji i w prezencie zgarnij bon rabatowy na kolejne zakupy w MyBasic!

Jakie ubrania przyjmujemy?

Wszystkie dziecięce ubrania MyBasic, które nie posiadają dziur, plam i innych uszkodzeń i które już nie są Ci potrzebne.

Nie przyjmujemy ubrań innych marek.

Co dzieje się z oddanymi ubraniami?

Naszą akcją wspieramy trzy Domy dla dzieci w Otwocku oraz jeden Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny.

To tam pojadą wyselekcjonowane i podzielone na odpowiednie rozmiary ubrania.


REGULAMIN AKCJI

„PUŚĆ UBRANIE W RUCH”

1. Kto może wziąć udział w akcji?

Uczestnikiem może być każdy, kto posiada ubrania firmy MyBasic i chce je przekazać w sposób nieodpłatny, za pomocą wysyłki.

2. Co trzeba zrobić aby móc skorzystać z akcji?

Zbierz wszystkie niepotrzebne ubrania dla dzieci. Przejrzyj i wyselekcjonuj tylko te bez plam, dziur i innych uszkodzeń. Wybierz te, które Twoje dziecko lub malec, którym się opiekujesz, nie powstydziłoby się nosić, ale są już po prostu za małe, a Ty nie masz co z nimi zrobić. Zadbaj o to, aby ubrania były wyprane i ładnie złożone.

Kiedy paczka jest gotowa napisz do nas maila na adres: ubraniewruch@mybasic.pl, z informacją ile sztuk ubrań do nas wysyłasz.

3. Jakie ubrania zbieramy podczas akcji?

przyjmujemy tylko ubrania dziecięce naszej marki MyBasic

prosimy o przekazywanie ubrań dla dzieci w dobrym stanie, zarówno letnie, zimowe oraz wielosezonowe

ubrania powinny być wyprane, wolne od dziur i trwałych plam

nie przyjmujemy ubrań uszkodzonych, zniszczonych i nienadających się do użytkowania

przyjmujemy paczki z minimum trzema sztukami ubrań

4. W jaki sposób możesz wysłać paczkę i kto ponosi koszty wysyłki?

Masz dwie opcje do wyboru:

Możesz wysłać na swój koszt dowolnym kurierem na adres:

MyBasic Sp. z o.o.

ul. Pocztowa 2/15

05-082 Stare Babice

Tel: 534 312 312

Z dopiskiem „Puść ubranie w ruch”

Druga możliwość to wysłanie paczki Paczkomatem Inpost na nasz koszt za pośrednictwem tzw. Szybkich Zwrotów.

W celu skorzystania z usługi wystarczy, że:

Wejdziesz na stronę SZYBKIEZWROTY.PL

Wypełnisz niezbędne dane, tj. nazwę akcji (w polu dot. zamówienia), imię, nazwisko, numer telefonu, email oraz ewentualnie opis.

Po wypełnieniu danych otrzymasz email o przyjęciu przez nas informacji o chęci dokonania zwrotu.

Po akceptacji zlecenia z naszej strony otrzymasz drugi email z unikalnym Kodem Zwrotu. Kod będzie ważny przez 3 dni. Pamiętaj aby w tym czasie nadać swoją paczkę.

Zapisz wyraźnie (najlepiej markerem) Kod Zwrotu na swojej paczce i zadbaj o to, aby nie znalazły się na niej inne etykiety nadawcze firm kurierskich.

Udaj się do dowolnego Paczkomatu Inpost. Na ekranie maszyny wybierz opcję Nadaj paczkę, a następnie Mam kod zwrotu. Podaj 10-cyfrowy Kod Zwrotu, zatwierdź i... gotowe.

5. Co po tym jak wyślesz paczkę?

Na rozpakowanie paczki oraz kontrolę jakości przysłanych rzeczy mamy maksymalnie 10 dni od momentu otrzymania paczki. Po tym czasie otrzymasz od nas maila potwierdzającego przyjęcia ubrań i wysokości przyznanego rabatu wraz z kodem rabatowym do wykorzystania w naszym sklepie pod adresem mybasic.pl.

Ubrania, które nie będą nadawały się do przekazania dalej dzieciom potrzebujących zostaną odłożone i będziesz mógł odebrać je na własny koszt. Jeżeli nie będziesz chciał/a tego zrobić po 30 dniach ubrania zostaną zutylizowane.

6. Jaki rabat zostanie Tobie przyznany?

Przelicznik jest bardzo prosty, ubrania przeliczamy na kilogramy, a kilogramy na złotówki. Każdy kilogram dobrej jakości ubrań, który pozytywnie przejdzie kontrolę jakości i zostanie zakwalifikowany do puszczenie w ruch na rzecz dzieci, to rabat dla Ciebie w wysokości 20 zł. Jak to liczymy?

0,0 – 0,5 kg10 zł
0,6 – 1,0 kg 20 zł
1,1 – 1,5 kg30 zł
1,6 – 2,0 kg40 zł
2,1 – 2,5 kg50 zł

Informacja o otrzymanym rabacie zostanie wysłana do Ciebie drogą mailową w formie jednorazowego kodu rabatowego. Nie ma możliwości dzielenia rabatu, jak również łączenia go z innymi promocjami.

Natomiast rabat będzie możliwy do wykorzystania przy dowolnej wartości koszyka. Kod rabatowy będzie ważny przez 12 miesięcy od daty jego otrzymania.

7. Jak możesz wykorzystać przyznany rabat?

Rabat będzie możliwy do wykorzystania przy dowolnych zakupach na mybasic.pl, niezależnie od zawartości koszyka.

Kod rabatowy będzie ważny przez 12 miesięcy od daty jego otrzymania.

8. Czas trwania akcji?

I edycja: 24.10.2021- 31.01.2022

Uwaga: nadal przyjmujemy paczki z I edycji!

II edycja: już wkrótce

9. Komu przekażemy zebrane paczki ubrań?

Nasze ubrania zostaną przekazane trzem Domom dla dzieci w Otwocku oraz jednemu Interwencyjnemu Ośrodkowi Preadopcyjnemu.

10. Twoja decyzja o udziale w akcji „Puść ubranie w ruch” i wysyłka ubrań do siedziby firmy MyBasic, jest jednoznaczna z akceptacją przez Ciebie powyższego regulaminu dotyczącego tej akcji.


Zanim jednak puścisz ubranie w ruch


Sprawdź także jak dbać o ubrania MyBasic?